Inlägg 386

Hej på er. Allt väl där ute, vart ni nu är?
Pojkarna hade ju en kompis, Kevin som sov över igår, killarna fick titta på film på laptopen i deras rum igårkväll och den var slut kvart i elva :-P Sen kvällis sen tandborstning, sen säng och dom somnade inte långt efter jag bäddat ner dom och sagt god natt =)
Dom lät mej ialf sova denna morgon, likaså Midas som jag hörde vid halv tio första ggn, han fick sin morgonvälling sden underhöll han pojkarna vid frukostbordet med att peta näsan och sen stoppa fingret i munnen vilket pojkarna tyckte var ett BIG EEEUUUIII men roligt hade dom ialf, Midas med såklart, han är en riktig entertainer!

Jag ska snart vika resten av tvätten, usch det tar aldrig slut och jag örkade inte allt igår, men nu ligger hälften i typ en halvmeter pryda högar på divanen och ska bäras upp. Men men.

Oh men jo, M fick ju nån gammal mobil av npn han känner och den har vart stendöd och har laddats nu så batteriet är fullt, MEN larmet går på varje natt typ halv tre, jag menar den är avstängd ju, lite weird tycker jag.... Jag vart skitsur i morses när jag fick rusa ner innan den väckte ALLA i Uddevalla för den volymen var det, den personen som hade den innan måste vart totalt DÖV...

Har tagit lite kort men sladden till kameran är var ?
Nu ska jag o Midas dansa =)

Ha en superfin dag!!


Tyck Till.
Postat av: Anonym

Va e de för bebis-saker du har som du vill bli av me? :)

2009-08-13 @ 11:09:04
Postat av: L

Fy vad stönigt!!

2009-08-13 @ 11:41:47
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0