Inlägg 388

När jag får lön, då ska jag köpa en säng och sängbord
Det ser ut såhär.


(Från IKEA, såklart...)


Tyck Till.
Postat av: Anonym

undra hur lång tid det tar innan någon annan också lagt ut detta på sin blogg och ska köpa det

2009-08-13 @ 16:23:11
Postat av: Anonym

ooooh nån som vet mer än nån annan....... kanske dags och växa upp??? skapa intriger kan många men STÅ för dem är få?!

jaja bjuder på kaffefikat...



Btw orka livet är för kort för såna jekla bagateller.. men men växt ur sandlådan har ilaf jag har du???

Men iallafall ha en toppen kväll!

Din "ovän" som andra vet mer om..

ASG

2009-08-14 @ 22:51:52
Postat av: miggs

eeehm ska folk bråka så får ni hålla det UTANFÖR min blogg.

2009-08-15 @ 11:05:14
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0