Inlägg 389

Men gaaaaaaaaaaah jag är sjukt nyvaken, jag fattar ingenting just nu. Och när jag satt och morgonpinkade (ja, hissa intresseflaggan) så började jag blöda näseblod, bara POFF sådär kom det. Jag brukade ha lätt att blöda näseblod när jag var gravid men jag är INTE gravid nu men jaja, blod kom det ialf, så jag har gått runt med en tuss i näsan en stund,m och sen glömde jag av att jag hade tussen i näsan. Hur trött är man när man inte ser en tuss lika stor som en apelsin (?) i näsan?
Anyhoo, igår var en himla lugn kväll, film med M, såklart med massor av tända ljus och nej det var inte för att skapa nånslags porrig mysfaktor utan för att jag måste ha tända ljus minst 4 ggr i veckan om kvällen. Så det så.

I eftermiddag ska jag jöbba, mellan halv fem och nio OH det passet är superkul plus att jag jobbar med Emil, en två meter lång totalt förståndshandikappad kille man måste ge deretiv i ALLT....
Han sitter hellre och ser på TV än jobbar. MEn jävlar jag ska nog se till att han håller sej på fötter, snorungen....

Jag ska leta upp sladden sen med. Så jävla trist med en blogg utan bilder :-/

(Update, datorn hängde sej så inlägget skrevs för typ en timme sen..)

Vi har ialf ätit frukost, jag har dammsugit och plockat undan disk och hittat ett recept.

Midas är skitsur så jag får underhålla honom, min fis.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0