Inlägg 391

Jag hittade lite bilder i kameran, så här kommer lite nytt =)


Mina snygga röda prickar jag hade som, nu börjar försvinna. Först stress, sen röda hund sen utslag. Men får man dom kommer dom bara EN gång i livet.... Tom mellan Booobisarna hade jag!!


Lite på Midas =)


Pojkarnas kompis Kevin sov ju här iförrgår =) Här ska dom äta frulle


Nya Tindraljus köpte jag ju på IKEA, ett MEGA vanilj och ett mindre äpple/kanel. Sjukt goda!
Och här, här är jordens bästa barnmattallrik, görs INTE längre, från Pu´r... Syns att den är välanvänd :-P

Igår var vi seriösa och gick på föräldramöte, tur jag var med,annars hade Marcus tagit fel dagis.....

Salig blandning på kort men det får ni fan ta =)

Ska börja med maten snart, kyckligfilé med ris och Korma/kokossås med thaigrönsaker. YEES

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0