Inlägg 395

Har sovit som en stock inatt, fast när jag skulle gå upp och lägga mej så tittade jag till Midas och då vaknade han så jag tog med honom in till mej så fick han lite välling och jag bäddade in honom i täcke och snuttar och sånt och trodde han skulle somna om, Shi fick jag, han gjorde ett par tappra försök men nej, han ville hellre pilla mej i munnen o näsan och prata Midas-språket men efter en stund bar jag tillbaka honom och han somnade direkt.

Jag fick sova till halv tio, kollade till Midas igen då satt han och pratade med Snutten i sängen, gullungen.
Så nu har alla mina tre små avkommor ätit frukost i form av gröt och tunnbrödsrullar med ost.

Kör sista passet på jobbet idag, hur kunde 8 veckor gå så snabbt ??? Jag menar vad hände egentligen, det sa bara swooosch så var sommaren slut och nu börjar hösten blåsa in över Uddevalla och jag antar att de få dagar jag fick vid badet i sommar är slut, men jag får hålla tummar o tår att jag hinner med nån uteserveringskväll innan allt är förbi ialf =)

Mjaha, hoppas ni får en superfin dag, det tänker jag ha ialf.
Ta hand om varann,

PUSS

Annars känner ni för det så åker jag gärna HIT följande två veckorna



(västindien...)

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0