Inlägg 399

Ja, igår gjorde jag ju min sista schemalagda kväll på jobbet ialf som ni väl fattat vid detta laget. Det kändes väl inte så skitball direkt, för vad ska jag göra NU ? Men, jag har sökt två jobb som jag håller tummarna för ialf, vi får hoppas på detta. Så jag bakade en kladdkaka till mina gamla pulver igår och gjorde grädde med varma hallon till och detta uppskattades MYCKET! Och så gjorde jag en av tantarna fin för kalas igår med, hon är så go så go, henne kommer jag sakna nog mest av alla..... MAn ska inte favorisera och det har jag nog inte gjort men man fastnar väl extra mycket för olika människor, och denna tantan, henne har jag fastnat extra mycket för ;-)



Kladdakaka. Yummie..........................


Idag blir en lugn dag, hoppas jag. Dock är den inte bra.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0