Inlägg 400

Jag har grejjat i barnens rum idag, vill möblera om i Midas rum men det får jag göra när han INTE är med för han är liksom lite överallt, dock en bra hjälpreda =) Så rensat i pojkarnas leksaker och kastat ut deras nu ganska gamla bil-matta vilket var absolut på tiden =) Sen är det inte lätt att möblera bra i deras rum för våningssängen går inte ha på annat sätt som känns bra men jag vart lite nöjd idag ialf.


Insidan på dörren har Linus dragit bort tapeten på, men vilken idiot tapetserar insidan av en dörr anyway?
Midas har ialf koll på läget :-P


Som ni ser, Midas har STENKOLL :-)


Ja, Midad fick nytt lekhörna, det kändes så inklämt i hörnet vid fotöljen förut

Säng/lekhörna blidde det, och ja skötbordet står kvar, funderar på att sälja det.
det används aldrig ändå och hur det än är så är Midas väl stor för skötbord snart ialf...

Midas-molnet :-D
Mitt favvo i hans rum, i love it!

Nu sover alla barnen och jag ska se SATC, är inne på min box, den slår aldrig fel ;-)

PUSS på er

Tyck Till.
Postat av: Frida

har följt din blogg lite grann här nu och tycker den är himla trevlig och du är en bra bloggare! Antar att de har blivit bättre med sambon din, för tyckte ja läste i något inlägg att du skulle flytta, men hoppas att ni har löst de för de bästa är att vara en familj om man kan!

Fortsätt att blogga!!!



kram/Frida

2009-08-18 @ 17:56:52

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0