Inlägg 401

Jag bygger bo. jag rensar och grejjar, kastar och sparar, städar och dammar.

Känns bra.
Idag fick jag hämtat en lite bokhylla hos Lena som inte skulle ha, får köpa den för 129 pix, ny i kartong från IKEA
så den skruvade jag ihop och fick upp, och gudars det vart fint, smart förvaring och passade som handen i handsken, så tack fina Lena för att jag fick köpa den =)


Fått bort PRYTTEL idag, usch jag ryser av pryttlar överallt, smsaker som inte har nån plats, men detta har jag fixat med idag. Yepp. MEn ja, pryttlarna på golvet tillhör Midas, men det gör inget =)

Turkosa detaljer.
Ska bara få bort det gamla databordet och den gamla datorn så slipper jag se den skiten mer ialf, stilrent och snyggt ska det vara.


Men ja, Marcus mor var här ett par timmar tills för en stund sedan, vi drack kaffe, lekte med Midas och pratade lite skit som vanligt, det var ett tag sen vi gjorde det så det kändes bra, som vanligt liksom.
Annars har jag ju hållt på och rensat hela eftermiddagen, fått ihop en stpr BR säck som ska ner till återvinningen imorgon så det känns helt OK =)
Pojkarna har vart mest ute hela dagen med deras kompisar, Midas sov i två (!) timmar förut mellan 14-16 och det har han gjort senaste dagarn, alltså sovit så mycket, antingen håller han på o växer eller så kör han så slut på sej de timmarna han är vaken innan vilan så han bara deckar steinhårt!

Ikväll blir det bad för alla tre men främt de stora som börjar skolan imorgon, Lilleman börjar ju ETTAN!!!! OCh Loppan börjar TVÅAN, shit vad mina barn är stora....Herregudars vart tar tiden vägen ? Fan då...
Torsdag ska vi ialf ut till Torp jag o kidsen, vi ska köpa nya rygisar, gympaskor och regnkläder till alla tre barnen så det blir ett litet mission för oss alla, och så blir det McDonken, det var sååå längesen vi åt där, faktiskt =)

Mjaha, det var väl det jag hade just nu ialf. hoppas ni har haft en kanondag och får en bra kväll!

PUSS

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0