Inlägg 402

Jag vet inte riktigt men jag blev en smula förvirrad idag, jag fick en såndär lite småelak kommentar för ett tag sedan den löd såhär och jag citerar:

Anonym om Inlägg 344:

förstår inte hur man kan byta kille med så tätt mellan rum. Tänker du aldrig på dom som du sårar? tycker du ska ta och växa upp lite!!!!


Och när jag läste en kommentar jag fick idag från en som kallar sig Frida så kände jag igen IP-numret, och ta migfan det var samma IP-nummer, men denna kommentaren löd såhär:

Frida om Inlägg 400:

har följt din blogg lite grann här nu och tycker den är himla trevlig och du är en bra bloggare! Antar att de har blivit bättre med sambon din, för tyckte ja läste i något inlägg att du skulle flytta, men hoppas att ni har löst de för de bästa är att vara en familj om man kan!
Fortsätt att blogga!!!

kram/Frida



Ok, folk kan byta åsikter om en person ibland men som sagt, jag ÄR en smula förvirrad....
Någon som vill skriva något om detta feel free, för jag vet inte riktigt vad jag ska varken tycka eller tänka.
Eller är det nu man ska säga det härliga ordet dom säger in the states :
BUSTED!!


Tyck Till.
Postat av: novalie

hoppsan !

men det va ju bra att hon ändra uppfattning om dej iallfall ;)

2009-08-18 @ 20:22:37
URL: http://nowalie.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0