Inlägg 405

Fan, jag är gott sugen på att skaffa en liten hamster, jag hade det när jag var lten och det är ett sånt mysigt djur.
Och så sjukt sjukt söta.
Jag hade en trebent tjock liten hamster som hette Puffe som var så himla snäll och kelen, sen fick jag en svart hamster som hette Zigge men jag döpte om honom till JÄVLAR för han var så jävla ilsken, elak och han högg efter en när man gick förbi buren... Usch! Jag var lättad när han dog faktiskt, hur hemskt det än låter men han var en sån usling.
När Puffe dog grät jag floder... Men ialf, en lite hamster hade väl vart sött??
Lära barnen lite ansvar med att fixa mat och vatten osv....
Får fundera på detta vidare tror jag...


Tyck Till.
Postat av: jennie

fast dvärghamstrar är ju så mycket sötare än guldhamstrar ;p



men hamstern ska vara ditt ansvar, inte kidsens. de kan hjälpa till om de vill, men de är för små än att ha det som eget ansvar.

fast det där vet du ju redan :)

2009-08-19 @ 17:03:05
URL: http://diverseord.blogspot.com
Postat av: miggs

Jennie: Mja, detdär vet jag redan och det var liksom tanken, att dom ska få hjälpa till, inte ta hela ansvaret , jag har vart medi några år jag med ;-)

2009-08-19 @ 21:35:29
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/
Postat av: jennie

fast jag är ju så mycket äldre o visare liksom, måste ju dela med mig av all kunskap ;p

2009-08-19 @ 21:53:00

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0