Inlägg 409

Hej på er.
Höll på att försova mig IGEN imorses så barnen kom försent till skolan.... Men, dom hann med både tunnbrödrulle och saftsoppa i magen =)
Sen gick jag upp och la mig igen och STENSOMNADE till tio, jag sov så hårt att jag nästan var yr när jag vaknade.

Ja, annars då? Jag känner mej lite piggare idag men ska ta en dusch och fixa till mej för idag kommer min fina vän Hahha på besök, vi har INTE setts sen Midas var väldigt nyfödd (om han ens var född???)
Och då bor hon bara i Färgelanda!?'Vi lärde känna varann på Folkhögskolan sen bodde vi grannar ett tag och det var måånga koppar the och skorpor som förtärdes över tjejsnack i hennes kök på kvällarna så jag är himla glad att hon kommer, och med sej har hon sin lille kille Noah som fyller 5 år, han är superskön.

Tja, annars det BÄSTA med idag är att Midisen kommer ham idag, faan vad jag har saknat honom, men samtidigt får man vara tacksam att han har en farmor o farfar som älskar hono och mer än gärna vill passa honom och han har det så gott däruppe i huset, igår i det fina vädret så kröp han säkert runt i trädgården och badade i sin pool =)


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0