Inlägg 415

Fick sova till nio idag, eller ja uppe först åtta och gav Midas hans välling men sen somnade han nog om för tyst var det ialf. Sovit åter igen som en klubbad åsna vilket är superskönt =)
Idag får man se vad som händer, Marie min vän från THN frågade om jag ville gå med ut på krogen i THN då alltså men jag har ju all barnen hemma så det blir mys ikväll, krogen finns ju kvar.... Men man blir glad när nån frågar!

Nu ska jag få i mej frulle, mamma kommer ju sen och hälsar på det ska bli himla trevligt henne har jag knappt sett i sommar.

Fan vad tråkigt inlägg................. Sorry........


Tyck Till.
Postat av: L

Läcker ny design =)

2009-08-22 @ 20:33:05
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0