Inlägg 416

Igår på dagen kom min mamma hit, och vad jag har saknat henne!! Barnen vart superglada!

Så vi pratade och fikade och sen promenerade jag och M ner till stan för att äta lite,och prata på tu man hand. Så det gjorde vi, vi gick till Butlersoch satte oss på deras uteservering och tog en öl, beställde mat och sen en öl till. Synd bara att den enda ggn man fic sitta och dricka öl på en uteservering ja då är hela jävla sommaren slut så jag fick sitta med en stor filt över mej. Jag hade kunnat få fler såna tillfällen men det blir så, när man offrar sej för andra liksom...

Anyhoo åt jag jordens största och nog godaste tacotallrik nånsin och det var supergott, sen gick vi o hyrde tre filmer, jag köpte såklart godis sen tog vi bussen hem. MAmma och pojkarna hade kollat film ochätit gotta dom med under kvällen så dom var himla nöjda =) Sen åkte mamma för hon skulle vara hundvakt, jag var aptrött så jag deckade i säng vid halv elva :-P

Idag blir en chilldag, väldigt chill. Kanske tättar jag lite sen OM Det finns tvättid, annars skiter jag i det!

Må gott o Puss på er

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0