Inlägg 417

Hej, hur har ni det ? Ursäkta bloggtorkan men jag har inte haft nån större lust ELLER nåt törre att skriva heller för den delen.
Men,idag har jag o Midas vart på BVC och han fick sin tredje spruta min skrutt, visst grät han , i tre sekunder...
Annars är här lugna gatan, pojkarna är ju i skolan och jag ska väl försöka få städat lite idag på nedervåningen och skura toa, jag fattar inte hur det kan bli så skitet fort inne i badrummet? Men det blir väl så när man är många som delar...

Till helgen blir det IKEA, minour orgasm placet för mej =)

Jag saknar min syster, jag ska nog försöka få upp henne hit snart på lite tjejsnack och för mycket vin.

Ha en fin dag och förlåt för min kamelballetråkiga blogg....

Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa

Fin header :)

Höstig och fin :)



kram

2009-08-24 @ 13:20:37
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0