Inlägg 419

Nu har vi precis avklarat en sen middag, sen eftersom jag har barn som tydligen inte kan klockan ;-)
Men, idag vart det stekt kassler, currysås, ris och kokta grönsaker, YUMMIE!!

Så, M kom hem från jobbet sen for han å träna igen, jag ska snart kasta ALLA barnen i badet o sen ska jag kika på Brokeback Mountain, den är så himla fin den filmen....

Mja, det var väl det ? Jo, imorgon ska jag ut till Torp o handla skor till pojkarna, det kan bli spännande värre, speciellt när min store inte får vara med o välja själv.... HAn har ju liksom utvecklat en sk smak. Fan, det var lättare förut när man kunde få på domvad som helst, men inte nu längre, nejdå nu är det EGNA VILJOR som styr klädvalet på både gott o ont.

Puss på er, ha en superbra kväll.

Måste bara lägga upp denna, en av mina favvolåtar med Nirvana mina gamla husgudar.
CHILLS får jag. Miiauuu


Tyck Till.
Postat av: jennie

jaa du.. o värre blir det. sa till filip att jag beställt massa t-shirtar till honom från HM. då tittade han väldigt surt på mig. för han ska bestämma själv, o helst ska de kosta 200 kr st, minst o vara köpta på JC eller helst nån dyrare affär.



han har förresten storlek 164-170 nu. snart får man handla på herravdelningen :/



med alvin går det bra, så länge kläderna är orangea, gröna eller lila :´)

2009-08-24 @ 22:47:34
URL: http://diverseord.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0