Inlägg 421

Men gäsp ? Eller ja, inte så konstigt, låg uppe tills halv två inatt o kollade på film,
The Last House On The Left, alltså vad ni än gör i ert liv, se INTE den filmen, Jag trodde det var en såndär skräckiskräck med spöken eller sån skit när man ialf får hoppa till då o då, men nej, det är en slasherfilm/thriller och den är vidrig emellanåt man får se allt från våldtäckter till hur en kille få vassa delen av hammaren inslagen i hvudet. Nej, gör nåt BÄTTRE och mer vettigt den stunden i ert liv, tex sortera tvätt eller skura kylskåpet, för den filmen är a WASTE of TIME....

Anyhoo, pojkarna är ivägsickade till skolan sen en stund tillbaka, det är ett evigt gnatande om detta med kläder men idag var ungen ganska nöjd, fast jag var ju tvungen att leta reda på ett par HELSVARTA strumpor, de randiga med raketer på jag hade tagit fram dög inte alls. Suck.

Lukas fyller 8 år på torsdag, va? Skojjar nån med mej eller.... Jag har ett barn som är ÅTTA år??!!!
Men, han ska ialf få en ny rapkeps som han önskat sej länge och en kickboard, helst vill han ju ha en egen mobil, Xbob360, kläder från 50 cent osv osv.. men jag får nog sätta ner foten, han fyller åtta, inte arton...
Men det blir bara lite tårta hemma med oss, jag ringer mamma och Ms föräldrar om dom vill komma ner, Lukas tycker så mycket om Ms föräldrar och dom honom så why not?? Så blir det lite kalas ialf, så får han ha hem lite kompisar i mitten av nästa vecka eftersom denna helgen o nästa ska han vara hos sin pappa ich om tre veckor känns lite väl långt borta.

I eftermiddag skall jag TVÄTTA, jag älskar att tvätta, så mej gör det inget!
Nu ska jag ha krypjage med Midas, ha det gottans!



Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0