Inlägg 424

Bloggtorka lite ? Men ialf, jag har ju faktiskt lite annat för mej också. Igår tvättade jag hela eftermiddagen, sen åkte jag o Marre till Spara jag köpte saker till Lukas tårta, sen kollade jag o Marre på Män som hatar kvinnor och ja, den var faktiskt väldigt bra måste jag säga.
Ska snart försöka få ordning på mej själv, platta håret o hitta kläder jag o Emmy ska till Torp, vi ska luncha där och så ska jag köpa present till Lukas =)

HAn går visst runt och tror att han fyller år IDAG, fast vi pratade om detta imorse..

Lukas: Men mamma NÄR fyller jag år?
Jag: Imorgon, den 27e vettu.
Lukas: Aaaahmen vilken Tiiiiiiiiiiid?
Jag: Hum, du är född 5:30 på morgonen så from då antar jag
Lukas: Jaha ajja ok.

Men, Ann ringde mej nyss och lät en smula förvirrad för hennes mamma hade ringt henne och berättat att hon träffade Lukas i affären nu på förmiddagen (vad han gör DÄR när han ska vara i skolan vet jag ej... ska ringa hans fröken sen...)
och så hade Lukas sagt att han minsann fyller år IDAG och han ska ha kalas senare idag, så Ann frågade om det verkligen var så? Men nejdå, han hade fel ju... 

Men ha en fin dag ialf!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0