Inlägg 425

Midas sitter just nu i min korg med ren, vikt tvätt, alltså en RIKTIG korg inte en stor tvättkorg, det hade vart konstigt? Men anyhoo han sitterdär och fejksk´rattar för sej själv, han låter verkligen som när man skriver det
Hahahahaaahahaaa...... hahahaaaaaaaaa haha ha hahahaaaaaaaahmmmm hahaa haaaaa.
Precis så. Han har börjat gå nu med, som fan och liksom nu i eftermiddag! Men Hnutten i högsta hugg, Hnutte måste vara med, men när man går och snubblar på Hnutte och dinper i backen ja då är hnutte skit, kanske han bara SKA användas vid sängdags...

Jag ska till IKEA på lördag, herregud. Och eftersom jag fick min lönespec idag och vi har räknat ut vad vi har i räkningar och vad vi har kvar efter dom är betalda hamnade vi på ca 9-10.000 KVAR och M vill tatuera sej, och jag säger
- men nu ska det köpas en SÄNG först o främst, och byråer och en hallgarderob
- Jaha, men inte faaan bränner du 9000 på IKEA eller?
Jag tittar på honom i en knapp sekund och han säger direkt
- Eller fan, det gör du visst men du FÅR inte det nu.

Jag ska försöka, men det finns så mycket fint och roligt och mysigt på IKEA :-D
Men jag ska ha säng, byråer till sängbord, nya kuddar, nya mattor till hall, kök och sovrum, blommor, nya krukor
Tindraljus till hyllorna som ska upp i köket.. Aaaa, typ det bara ? Inte går det på 9 papp ?

Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa

Pengarna bara rinner då man går på ikea ska bara ha lite slutar med mycket :))))



Köpte ljus för 300 pix i dag som en kompis så snällt handla till mig :)



Kram på er

2009-08-26 @ 23:29:47
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0