Inlägg 426

Jahapp, imorses gjorde jag matsäckåt Linus som ska till havet med klassen idag och leta smådjur, det låter spännande minsann, och sen innan dom gick fick Lukas ett av paketen, hans nya Rapkeps som han blev mäkta glad för =) BRA KÖP! I eftermiddag får han kickbiken och så köpte jag nya tuschpennir o ett kilo papper men det får dom ha ihop, Linus fick en stpr studsboll av mej jag köpte igår, jag köper alltid nåt litet till den andre när den ena fyller år.
Midas fick med en ny leksak igår men den hittar jag inte nu ?? Tror dom stora barnen har rört bort den, typiskt.

Snart ska jag göra mej o Midas klara för... DAGISINSKOLNING!! Neeej, jag vill inteegentligen, eller jo? Fan, han är så liten ju, jag menar... Mina stora killar var ialf nästan 2 o 3 år när jag började´skola in dom på dagis. Nåväl, jag tror han kommer trivas faktiskt, sen hade han vart en jobbig liten krabat hade jag kanske tyckt det skulle bli gott med lite avlastning men han är ju så snäll så snäll och så enkel att ha och göra med och vi har så mysdigt ihop hemma. Men, det blir bara 15 timmar i veckan nu så länge jag går hemma.

Nu ska jag ringa mitt konto, LÖNEBESKED =)

Ska försöka få med Marre ut till torp sen, jag ska köpa en garderob på Jysk.

Ha en fin dag allihopa

Tyck Till.
Postat av: L

Har grattat han i min blogg med och även på gården =) Sötnöt är ju stoooor kille nu <3

2009-08-27 @ 18:25:03
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0