Inlägg 428

Hej i höstrusket!
ilken dag vi haft jag o Midas (ja och Lena var med på ett hörne...)
Men, vi var då ialf först på inskolning på dagis, gick ju hur smidigt som helst såklart. Sen åkte jag o Midas till stan, jag skulle till banken eftersom lönekontoret IGEN har satt ut min lön på en utb.lapp o INTE kontot o jag skulle även ha en ny bankdosa och beställa nytt bankomatkort. Anyhoo det tog en timme innan det blev min tur till kassan, sen tog det ytterligare en halvtimme att få hjälp i kundtjänst, sen såg jag att M hade tagit mitt kort igår och inte lagt tillbaka så då fick jag vänta typ 20 minuter till kassan IGEN för att kunna ta ut pengar. PUH! Men sen gick jag, Midas o Lena till Lindex, jag köpte regnställ till Midas, 3 par "dagisbrallor" och 3 bodys och ett par Mumintossor och en mössa, detta gick loss på 940 pix, men men det vbar tvunget i vilket fall. Såna utgifter måste man räkna med.... Sen åkte Lena hem, jag o Midas gick till ett mysigt cafe jag tog en Chailatte och en gillad salami/brimacka, Midas fick en festis o en banan, han hade ju ätit lunch redan på Yerba, JA där var vi med, jag köpte rökelser och en till rökelseskida, Lena köpte rökelser och Salvia.
Så jahapp, det var min dag so far, jo sen kom vi hem precis innan regnet började ösa så spikade jag fast bakdelen på garderoben så nu är den KLAR!! Tog lite bilder idag men dom kommer sen, NU ska jag betala räkningar.

Hoppas ni haft en fantastisk dag!!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0