Inlägg 430

Puh det höll på att köra ihop sej igår REJÄLT, ingen kan ju ha missat att jag ska till ikea eller ? Nej, men Marre min bästa vän och chaufför sa igår kväll vid tio -Jagh VÄGRAR köra med släp, bara såru vet.

VA ?? Hur fasen ska vi få plats med tre barn, två vuxna med säng o hela shiten utan att fälla sätena, det är totalt omöjligt, så halv elva fick jag börja jaga barnvakt, frågade nån mamma till pojkarnas kompisar här på gården men hon skulle iväg idag, mamma ska jobba så jag frågade Ellis om hon kunde ha dom några timmar, och hon skulle iväg vid tre, för jag o Marcus får ju hänta dom i eftermiddag, MEN deras pappa slutar jobba två så det löste sej, PUH!!!! JAg har drömt om Ikea inatt och min Farmville, faaan jag drömde att alla hallon jag satte igår hade vissnat och det hade dom, men dom ska skördas efter två timmar så det var inte konstigt, hur tänkte jag där egentligen när jag satte dom? Anyhoo nu har jag planerat min skörd efter idag, det är inte bra när jag anpassar mitt liv och mina timmar efter min tecknade fejkade gård på Farmville....

Jo, jag fick medhåll på det vita, YES!

Ha en superfin dag, jag ska snart gå till ICA och handla lite god frukost.

PUSS

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0