Inlägg 433

Marre åkte ju till jobbet med alla grejjerna igår eftermiddag och slutade typ nio men var inte hemma förrns halv elva, jag frågade om hon orkade så vi kunde bära upp det och jajjamen, efter en del tråcklande och en del oväsen i trappan och lite skrattanfall så var vi till slut hemma och inne med allt. Så säger hon
-Jag vill se hur en såndär byrå ser ut ihopabyggd.
-Jaha, men vadå orkar vi göra det NU?
-Jah, KLART!
Så vi bar upp till sovrummet och Marre byggde byrå jag skruvade ihop lampor, sen kunde vi fan inte sluta så vi körde på allt, eller allt och allt det var inte så mycket grejjer men vi fick ihop en byrå och sängen och sen småplock, FAN vad bra det blev i LOVE it!!!
Ska upp lite tavlor och sen ska jag köpa ett par hyllplan med konsoller bara att ha böcker osånt på och lackhyllan ska bort sen, den stter bara dumt där den sitter men jag försökte få ett par bilder ialf, och sängen är jag KÄR i, den är stilren men samtidigt inte och den delen med alla snirklar kan man ta bort och bara ha den undre delen vid huvud o fotänden med raka spjälor, OCH sängen är inte vit, utan gräddvit :-P



Skrynkligt överkast efter min o Marres provliggning

Verktygen och kniven på golvet tog jag såklart bort efter kortet tagits, jag har ju bebisar i huset ;-)
(In case someone gets bothered...)

Upp med andra gardiner imorgon och tavlorna ska få sin rätta plats. Weeih


Och sen, Marielle min fantastiska vän, du är GULD GULD värd.
Tack för att du finns i mitt liv underbara människa!!
I LOVE you!!!!




Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa

Damm så fint det var med sängen.

hur fint som helst.



massa kramar

2009-08-30 @ 22:43:39
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0