Inlägg 435

Idag har vart en LÅNG dag,första delen varväldigtjobbig men resten av dagen var bra =) Mamma kom förut, sååkte vi och handlade på second handsom Pingstkyrkan har här i stan, och JÄVLAR folk är totalt gaaaalna. Men jag hittade kläder till alla tre barnen, tuffa, hela och snygga kläder, 2 parskor till mej ett par Adidas joggingskor som knappt var använda som säkert går loss på en tusenlappoch ett par Ecco Gore-Tex som säkert kostar MINST 1500 spänn,båda parn 80kr =)
Mja, och en glöggrej, en typ rund som sitteri ett ställ från Boda Nova fören hundringoch sen lite annatsmått o gott jag är NÖJD! Efter detta var det STORHANDLING på willys.
Hemma nu i uggrusket och har ätit ärtsoppa med färskt bröd, det är bra shit. Speciellt i shitväder.

Jaha, det var väl det jag hade idag.

Jo,en sak till...


 Vissa människor upphör fanimej ALDRIG att förvåna. Du är tamejfan helt jävla otrolig (Inte positivt otrolig) 

Du fan äcklar mej. Du rsom en jävla jobbig böld som aldrig försvinner.

Tyck Till.
Postat av: hmmm

DU får alltså slänga skit på andra???? Men INGEN har rätt att göra det mot dig?

DU har rätt att lägga dig i andras åsikter. men INGEN har rätt att lägga sig i dina?

DU får lägga energi på att skriva patetiskt löjliga meddelanden på nätet? Men INGEN annan?

SKÄRP DIG!

VÄX UPP!



Som man bäddar får man ligga....

2009-09-01 @ 12:44:29

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0