Inlägg 431

Ojojooooj vilken dag jag har haft.... Det var en del om och men innan vi kom iväg men sen kom vi ialf iväg och ficklämnat av pojkarna hos deras pappa sen tog jag o Marre 45an till GBG, WHY??!! snigelfart hela vägen, men vi kom fram, in på IKEA och hade olockat åt oss det vi skulle ha på ca 20 minuter, utmärkt! In på lagret letar upp det vi ska ha DÄR och sen visade det sej att de sängborden jag ville ha var slut, eller ja det fanns ETT kvar NAAAAAAAAAAJJE, men jag tog två andra vita sängbord, dessa med en låda i så det är ju rätt bra men det var inte ändå den stilen jag kände att jag ville ha men det blir nog fint i slutänden ändå.
Sen skulle vi då trycka IN allt detta i Marres mammas Wolkwsagen kombi, Midas satt ju tryggt i sin stol p ena sätet han satt bäst av alla men det gick, dock satt jag fram i framrutan, typ :-P
MEn allt fick ligga kvar i bilen, Marre hade lite brådis och skulle hem och äta och sen åka o jobba, PUH! Men vi hann ialf med en bra tidsmarginal och jag har handlat en heldel fina saker FAN vad nöjd jag är!!!

Nu sover Midas och jag väntar på M så ska vi sen åka och hämta pojkarna och sen handla lite mat. Han skulle till nn kompis och se fotboll ikväll det är väl nån SKITAVIKTIG match men jag kurar gärna i soffan och får ha TVn ifred, inte mej emot ;-)

Mjahaa det var väl det jag har ju lite kort i mobilen och kameran jag hade tänkt lägga upp ett par dagar nu, fan jag får se om jag gö det sen dårrå.

PUSS

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0