Inlägg 597

Midas vaknade halv fem i morses o var hunrgig så jag zombiegick till hans rum, kände att han behövde bytas på, gick upp, bytte blöjja o allt detta utan att ens öppna ögonen jag var så TRÖTT. M var ju vaken han skulle till jobbet så han kom upp o tog Midis så jag skulle göra välling.

Väl nere i köket...
Är man trött när man häller upp ett glas cola, häller vatten i en flaska, ställer in GLASET med colan i micron, häller pulver i colan o sen ska dricka ur flasken med vatten som man tror är colan?

Svar.. Ja då är man trött..

Somnade om och snoozade till kvart i åtta gjorde snabbfrukost o skickade iväg killarna till skolan sen låg jag o Midas i soffan o kollade på Pippi tills vi skulle till dagis.

 

Nu ska jag dricka thé o äta macka.



 

Piiiiz out


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0