Inlägg 600

Suck, jag är SÅ trött idag ändå la jag mej FÖRE tolv igår o sov stenhårt hela natten helt drömlöst men men...

Midas har fått tag i datamusen o verkar ha gjort det till sitt mission i livet att ha sönder den, men den musen VÄGRAR gå sönder, vilken superkvalité det är så den modellen jag köpte för 99 spänn på Inet. Den har åjt i golvet tusen ggr, blivit trampad på, dregglat på, man har lekt lasso med den eller hundvalp, bti i den, klickat på dessa stackars knannar fler ggr än vad Renee Z har jojobantat men den håller, den funkar exemlpariskt o färgen är fin o skiner som solen. Så ja, det ska  jag säga till personalen på Inet att den musen är nog den bästa av alla, det vet jag för jag har tre barn som låtit den gå igenom alla tester som kan tänas o den får 9 av 10 klick!

Nej, jag är så trött att jag orkar inte skriva just nu, jag gör det sen...
Måste skriva julklappslista med, tur jag bara har barnen o mamma att köpa till =)
(Ja, M får nåt liiiiiiiiiiiiiiiiiiiitet beroende på vad jag får av honom...såklart)

 

Piz out!


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0