Inlägg 601

Ja, Midas var i köket ensam i fyra minuter o det var supertyst, jag höll på att damma av vardagsrumsbordet. När jag var klar i storarummet satt Midas i hallen o såg oskyldig ut o på bordet såg jag detta

Man säger ju att skurkar kan vara av typen som lämar något signum efter sej.
Ja ni se ju själva.
Tur vi inte har en mordutredning att göra med, hade ju inte vart så svårt med tanke på nappen proppfull i DNA o kexrester....


Tyck Till.
Postat av: Ellenor

Vad önskar du dig i julklapp? :}

och vad är ditt bästa julklappstips? :'D



Ha en bra dag!

2009-12-02 @ 14:45:08
URL: http://lipsticksex.blogg.se/
Postat av: jennie

haha. pepparkakshustjuven!

2009-12-02 @ 15:40:10
URL: http://diverseord.blogspot.com
Postat av: miggs

Ellenor:

Oj, jag är så tråkig att jag önskar mig en ny bäddmadrass till min säng =)

Julklappstips ?

Till vem, kille tjej, mamma eller pappa ?

Men jag vet inte? Nåt persnloigt är alltid uppskattat till vem man än köper det till,fast nåt som dom absolut inte trodde dom skulle få men egentligen behöver =)



Jennie: AH jag vet! Skitungen :-P

2009-12-03 @ 14:26:11

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0