Inlägg 604

Ja, jag vet att min blogg inte är mycket att hurra för just nu MEN nu kommer det ialf nåt.
Jag, Lukas o Midas äter frukost nu eller Midas busar mest o Lukas blir helt svett av att springa efter honom, nog för att han inte måste men han älskar sin lillebror o tar så gärna den rollen o passar o grejjar o brer mackor till honom o hämtar nappar. Linus är mer sån att Midas är mest i vägen för TVn eller suckar åt att Midas tar hans småbilar eller stör honom när han ska bajsa...
Anyhoo, M jobbar så det är vi allena hemma idag men det blir väl en tur bort till ICA det ska handlas lördagsgodis o mjölk, det är väl ungefär det vi behöver skulle jag tro.

Jag har inte köpt en enda julklapp men jag vet ialf vad jag ska ha, men jag hinner ändra mig 349 ggr innan jag bestämt mej ändå, så som vanligt blir det två dagar innan jul jag handlar dom, slår aldrig fel.
Blir inget Ullared ialf, tyckte det var onödigt att köra vår dyr i driftbil ner dit för lite julklappar, bättre att satsa innan våren på att dra ner för kläder till allihopa...

Jag önskar mig iald en SPIKMATTA och Christina Aguileras första parfym, nummer två har jag redan...
Vi skulle nog inte ens bytt jag o M men han vill ju ha en ny fin mp3 spelare så ja, vi får se vad tomten (åh så löjligt) kommer med.

Ha en kanonlördag ialf.

Piashe


så ja, min lista är inte så lång =)


Tyck Till.
Postat av: jennie

M kan bygga en spikmatta till dig, kan ju inte vara så svårt? ;)

2009-12-05 @ 12:14:39
URL: http://diverseord.blogspot.com
Postat av: miggs

Jennie: Ehmn, han är inte så händigt lagd tyvärr :-/ Men bra på mycket annat haha!

2009-12-05 @ 15:03:31
Postat av: jennie

inte? fasen. men tur att han kan annat!

2009-12-05 @ 15:46:40

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0