Inlägg 607

Kvällen är HÄR eller ja det har den ifs vart en stund nu. Vi åt SEN middag ungsgrillad kyckling, egengjord krämig fin currysås o ris (M fick pommes han gillar inte ris på värst)
Han har jobbat idag igen, så nu sover han här bredvid mig på soffan o fast jag vet att han inte borde ens sova en KVART innan natten för då somnar han ju aldrig i en normal tid så har jag inte hjärta att väcka honom men jag borde nog ruska liv i stycket snart. HAn fick mig att gå till ICA o köpa ett par folkisar. Apropå öl så är jag så sugen på att gå ut o dansa o dricka en paraplydrink eller två att jag vill dööö men när jag satt o var som mest sugen så pratade jag med min gamla vapendragare Marie på msn som jag inte träffat sen...hmm...sen? Ja ni ser hur längesen det var så vi pratade ihop oss o bestämde på stående fot att hon ska komma upp nästa lördag så ska vi gå ut, Ja M ska med så får han ta med sig en kompis han med =)
Jag o Marie går ju waay back o vi har alltid sjukt roligt ihop, vad vi än gör så det ska bli härligt att träffa henne!

Har jag sagt att jag ÄLSKAR facebook, jo men man får ju konsakt med folk man inte pratat med på typ tio år vilket är fantastiskt roligt, jag hittade tex min ena kusin Danne på fejjan o vi bokade en fika nu i veckan bara POFF sådär o vi har ju liksom vuxit upp ihop, han, jag brorsan o hans syrra så det är trist närman tappar kontakten, men det ska bli roligt att få en uppdate på Danne ialf!

Nu ska jag läsa ett åar bloggar sen trycka morötter o dip ihop med Julmust.

Frid vare med er.


mina 4 sötkorvar

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0