Inlägg 608

Ja som ni ser är min blogg lite julig nu, sött va ?

En del var liksom "klara" resan men jag har pillat ialf med fallande snö o lite sånt :-)

Gud jag har tryckt fem ballerinakex nu o mår fan ILLA så jag måste sluta skriva. USCH.


Puss på er

Tyck Till.
Postat av: Johanna

Men va mysigt du fått det vännen. Vill också ha fallande snö och sånt,jättefint. Men dö fem ballerina kakor hahaha trodde du skulle säga fem rullar då e vi lixom på min niva och då får man må illa hahahah

Kramen

2009-12-06 @ 20:11:21
Postat av: miggs

Johanna: Aw tack men din är med fin ju =)

Fem rullar ? Där snackar vi ;-)

2009-12-07 @ 12:56:58
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0