Inlägg 609

Jag vet men vafan händer här då?
Linus, är en alltför rolig liten skit ibland. Jag o Midas låg i badet Linus kommer in med silvertejpsrullen

-Får jag tejpa Lukas?
-Nej
-Hepp, får jag tejpa Dig?
-Nej
-Hepp, får jag tejpa Midas då?
-Nej
-Hepp, får jag tejpa M sen då, imorgon?
-Nej
-Men åååååååååååh (är sur nu) jag får aldrig göra NÅNTING du är så elak mamma
-Okej, vi gör en deal, om det kommer en tjuv hit inatt, eller nån annan natt så får du tejpa honom OK?
-ÅH hoppas det kommer en TJUV till oss inatt då ska han minsann få! Får jag sova med tejprullen i min säng?
( med tanke på att jag vet hur pillig Linus kan vara o vara lite småbusig så blev svaret)
-Nej, den kan ligga på byrån i hallen
-Men åååååååh hur ska jag då HINNA MAMMA!! Du fattar ingenting. Jag tänker spränga jorden ändå.

Jaha, det var det samtalet det, Linus är en lite ulv i fåräkläder, tro mig ;-)

Midas är lite snorig, somnade vid åtta men har vaknat till två ggr, kudden har vart fuktig av snor... men han fick alvedon nyss och somnade om i min o Ms säng, det är nog svalare där, usch jag hatar när mina fjun är dåliga man blir så maktlös, speciellt när dom är så små.. Lilleputten hoppas han blir bättre tills imorgon.

Nu blir det en nattcigg med MarreBalleBallo sen vika klart tvätten o sist men inte minst SÄNGSOVASNARK.

Puss på er

Tyck Till.
Postat av: jennie

hälsa linus att han kan få komma hit o tejpa fast sladdar hos mig!

2009-12-08 @ 10:09:10
URL: http://diverseord.blogspot.com
Postat av: miggs

Jennie: Då är lyckan gjord kan jag garantera!

2009-12-08 @ 11:28:03

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0