Inlägg 611

Ja, nu har jag iaf ringt elgiganten idag och dom hittade mitt kvitto och min garanti, hur pinsamt var det inte att säga till den trevliga killen att min son har ätit upp mitt kvitto.... Men jag ska iaf lämna in den i butiken och så fixar dom den, går den inte att fixa så får jag en ny dator :) den som uppfann garantin är en smart rackare! Midas har nyss badat och han ska snart i säng för natten. I morgon jobbar jag mellan 10-13 och det är fan sjukt bra att jobba hemifrån och sen får jag lägga upp mitt eget schema men ju mer timmar jag jobbar desto mer pengar tjänar jag ju, som vanligt:) alla bäckar små nu gör gott:) ha en underbar kväll!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0