Inlägg 614

Hej, fredag är här:) Midas är inte helt hundra men han får alvedon och hostmedecin så vi får hoppas på det bästa, han och M har badat med så då piggnade han till. Någon frågade vad jag säljer, jag säljer olika reklamplatser för företag :) inte mer märkvärdigt än så! Trivs bra och får lägga eget schema så jag är nöjd, provisonen är bra så lite kulor för jag allt in! Nog om detta men jag har pratat med pojkarnas pappa idag iaf och kom överens med honom att det är bättre dom kommer nästa söndag till honom och stannar en vecka över jul eftersom dom ändå skulle vara där några dagar över lovet så var det nästan bättre så och det var okej så ja, löst och fixat:) Finns säkert någon människa som stör sig en jävla massa att jag och mina barns pappa ens pratar med varann, men det ger jag blanka fan i, tål man det inte så skulle man inte satt sig i en sån situation från första början, men man kanske inte ens får prata om sina gemensamma barn eller vad fan vet jag, blir bara så jävla trött på vissa som beter sig som en jävla Josef Stalin men orka bry mig liksom... Sorgligt bara. Nu måste jag jaga Midas han river halva köket! Ha en härlig dag allihop:)

Tyck Till.
Postat av: Clara

Okej! Men se bara till så dom inte blåser dig lr något på din provis. Skriv upp vad du säljer. VARENDA order.



Jag som jobbar med sälj vet alltför väl hur ftg kan sänka provis lr höja den. Lr till o med glömma betala ut en del av lönen. Som tur är har jag nu en fast del + provis.



Säljer väl kanske ungefär som du. Annonsplatser i Något som heter Byggkatalogen åt Svenskbyggtjänst där ftg visar upp sina produkter.

2009-12-11 @ 13:21:56
Postat av: miggs

Clara: Jag har stenkoll på allt, har blivit varnad innan jag började men tack för omtanken :-)



2009-12-16 @ 21:23:29

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0