Inlägg 616

Morgon. Ja, natten var sådär, Midas vaknar ju lagom när en annan går och lägger sig och sen somnar han inte om. Så tur i oturen att M jobbar natt så han får ta över lillskrutt när han kommer hem, så har det varit typ hela veckan så lite trött är man ju. Han somnade efter tre inatt och vaknade halv åtta i morse så alla är lite sega men han är då pigg:) Jaja, man får bita ihop! Fan idag är det julmarknad nere i stan med massa fint men Midas har ju feber och är ganska förkyld så jag vågar nog inte åka ner, väldigt synd men vad göra liksom:( Nu leker alla barnen uppe, jag ska passa på att äta frukost, tomtegröt! Ha en fab dag.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0