Inlägg 617

Tjaaha.
Lyckan för idag är en frisk son, som sovit en HEL natt för första ggn på en vecka och att jag äntligen fått hämtat en lånedator, den är snygg o rätt modern MEN Å Ä Ö är inte märkta utan finns gömda på andra tangenter, såna med tecken på så lite tur är det att man vart lite av en datanärd i flera år så att man har lite koll på vart tangenterna sitter :-) Tack MarreBaloo för att du körde ut mej till Torp!

Så, senare ikväll ska jag sätta mej o lägga in kort från kameran, intressant!
Igår var ju hela familjen hos Ms farmor o farfar på kalas, farmor Doris fyllde 80 bast vilket man inte tror för den tanten är det krut i, och med hem fick vi en kasse mat o jag fick en megabauta smörgåstårtebit. Mymms!


Annars då? Nja rätt lungt men återkommer senare nu ska jag fan FARMA!!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0