Inlägg 621

God kväll.
Idag har det vart en ganska lugn dag, jobbade lite i förmiddags sen hämtade jag Midas och det var drop-infika på dagis och jag drack ASMYCKET glögg för den var sjukt god ialf, tryckte ett par pepparkakor o pratade med mammorna, vi hade supermysigt!
Anyhoo, ICA sen med Marre o barnen hem, laga middag o plocka disk o nu, soffläge.
Jobbar dubbelpass imorgon först på morgonen sen eftermiddag så Midas ska till dagis, jag hade velat gå till familjeförskolan men tyvärr, jobbet kommer först!


Annars ? Nja det är ganska chill nu ska jag ta en ciggiwiggi sen blir det lite TV nu dör snart batteriet i datorn o M ligger så gott i soffan så jag orkar inte flytta mej närmare laddaren.

Piz out


Tyck Till.
Postat av: Johanna

Fan va snögger du e = ) Får man klämma lite elle?? haha

2009-12-16 @ 19:58:36
Postat av: miggs

Johanna: Men behöver du ens fråga ?

Tjuss

2009-12-16 @ 21:22:31
Postat av: Johanna

Fyfan va bra!! Kommer direkt och då menar jag verkligen kommer hahahaha

2009-12-17 @ 08:40:50

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0