Inlägg 622

Ja, jag skulle jobba dubbelapass idag men rösten har typ försvunnit eller nu är den bättre efter två koppar thé med honung men i morses kunde jag inte prata, ALLS.... Så chefen tyckte jag skulle vila rösten o krya på mig. Jag har en skitbra chef!!

Midas är med snuvig o lite hostig men med lite hostmedecin o mammas varma kramar så är han nu piggare, körven =) Har dock munderat honom med tjocktröjja o tossor så han inte ska bli kall.
Om en stund ska vi gå upp o vila en stund, så vi blir frisla inför helgen vi ska ju ha lilla julafton på Lördag så jag får väl ner i källaren ikväll o hämta granen o ett par tomtar till...

USch, min blogg är hemskt tråkig nu men jaja... Man ha alltid ett val, inte sant

Tyck Till.
Postat av: Clara

Hur går det för dig med försäljningen?



Du kanske också märker av att Julen börjar närma sig nu när du ringer?



Jag gör det iaf. INGEN Vd,Marknadschef är ju typ på jobbet nu eller har tid att prata. :(



haha Midas är ju hur kul som helst ju! Vaknar sådär mitt i natten o bara vill leka. haha! Kan iofs tänka mig att det inte är lika kul för dig. ;)Sjukt Söt är han iaf!

2009-12-16 @ 10:57:13
Postat av: miggs

Clara

Faktiskt g¨r det över förväntan o jag är nöjd som fasen! OCh jag får tag i min chef mellan 7-17 varje dag, tack o lov!



Nja att Midas vaknar var lite jobbigt, men hellre att han är glad o go än ledsen o arg ialf, men nu har det börjat vända igen UTAN nattvak ;-)

2009-12-16 @ 21:22:01
Postat av: Clara

Sjukt kul att det går bra för dig med sälj. Och apskönt ju att kunna sitta hemma och ha den diciplinen att verkligen JOBBA. Jag skulle säkert aldrig sjlv klara av det. Jag skulle hitta på massa annat don. haha Typ Fejjan lr nå bra film lr nå annat skoj. haha



Ja verkligen, hellre att han är glad o gosig. Men nu är han ju med och kan förstå lite och göra saker. Och då är det ännu skojsigare. Fast ja. På dagtid då. :) haha

2009-12-16 @ 21:42:00

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0