Inlägg 624

Ja, eftersom jag tog sjuledigt från jobbet idag så har jag kurerat mig hela dagen och halsen blev bättre så vid halv två trippade jag, Midas, Marre o hennes kids bort till familjeförskolan på avslutning o FAN vad mysigt vi hade, jag älskar att vara där jag hade kunnat skaffa bebisar på löpande band bara för att kunna gå dit varje fredag,haha eller inte så allvarligt men det är så härligt att vara där o jag mår så GOTT, där är nog min fritstad men tur har vi ialf onsdagsgruppen som fortsätter även nästa år hejjaaa!!!
Vi åt lite julmat o barnen busade, vi hade tävling o jag gick hem med lite smått o gott bla en BRIO tågbana i träd, supernöjd!

Middagen avklarad, jag har sprayat mej med min nya BUSspray så imorgon vaknar jag förhoppningsvis solfräsch

Nu kommer Marre, kvällscigg på G.

Tjyss

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0