Inlägg 626

Herre min blogg är helt utdöd nästan, men idag har jag vart lite seg. Lämnade Midas på dagis imorses o sen gick jag hem, la mig under täcket o drack thé o åt skorpor ( På Ms sida givetvis, han får smulorna höhö)
sen vid halv tolv somnade jag, jag bara deckade snark så sov jag till halv två o herre det behövde jag, vaknade pigg o utvilad, dock lite väck för jag letade vantar till mig innan jag gick ut och jag har två olika par, först hade jag en av varje, sen gick jag in, letade upp en annan men gick ut igen med en av varje, svor en bit sen gick jag in igen, kom ut UTAN vantar, svor en ramsa till men sen löste det sig o Liuns som stod o väntade
- Men mamma, du är ju inte som du ska idag, har du sovit dåligt?

Jag fick med mej min katt ut som VÄGRAT sätta en en enda trampdyna utanför dörren så jag fick bära honom ner, hans klor satt FAST i min axel o jag såg i hans ögon att han sa typ
-Nej, jag gör vad som helst, men låt mej vara inne!
Men efter 28 timmar inomhus var det dags för en drill ute...

Eftermiddag har vart mest mysig, vi har ätit husmanskost i form av fläsk, kokt potatis o löksås Perfekt vintermat!
Sen har vi bara familjat oss i soffan, jag o M har hånglat i köket som två fjortisar o tjaa, alla barnen somnade gott.


Popcorn o Cola!

Tjuss

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0