Inlägg 627

Hej på er!
Idag har vi vackert väder här i Uddevalla och vi firar lilla julafton hos casa de Bert/Albert/Karl idag, pojkarna fick öppna en julklapp efter frukosten och det vart en liten paket bara de stora tar vi ikväll :-)
Midas fick med en idag, han får resten på självaste julafton men han fick en mini OBH Nordica dammsugare, han älskar vår stora dammsugare o han brukar bråka med mej vem som ska dammsuga så nu har han egen, det följde med typ små flörtkulor att dammsuga men nej, dom stannar i burken... Jag menar varför ens skicka med såna ? HAr folk inte lite damm hemma som barnen som har en sån dammsugare kan få städa upp eller är dom tillverkade för folk som INET har lite damm hemma eller grus i hallen, eller jag fattar inte ?

Tack, förresten fantastiska Johanna som ställde upp igår o passade pojkarna så vi kunde åka iväg o handla julklappar i lugn o ro!
Mamma kommer sen o firar med oss o det ska lagas lasange, jag var duktig igår o handlade men glömde dendära mixen så det blir en promenix till affären i det vackra vädret sen!
M har träning i eftermiddag så han ska iväg om en timma och jag ska minsann börja städa lite, inget allvarligt men en röjning med dammugaren skadar inte!

Ha en FAB dag!!




Tyck Till.
Postat av: Johanna

Men det e väll självklart att man ställer upp vetdu = ) Men så e det det där du skrev i inlägget innan. Man ger och får i ett friendship förhållande. Sant sant men som sagt fakturan kommer om någondag och ska betalas innan 24!!! Dyrt med barnpassning numera hahahah. Så nya legging och utgång det kan du glömma lillevän. För det kommer du ändå inte ha råd med hihihih. Kössa!!!

2009-12-20 @ 10:04:06

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0