Inlägg 627

En timme sen jag skickade iväg pojkarna till skolan, sista dagen innan jullovet!
Dom var utrustade med overåler, termobraller, vinterstövlar o ja, en snömundering helt enkelt!

Midas sover fortfarande ? Klockan är nio o såhär länge vet jag inte när han sov sist, men inte vill jag väcka honom heller, men jag ska nog göra en flaska o gå upp o sen mysa med honom i vår säng när han får i sej den :-)

Igår beställde jag fotoförstoringar till släkten, nog för att vi inte har så många (TACK O LOV!!) Så uppskattas det ialf o dyrt var det inte heller, o givetvis var det på barnen, så nu kan man släppa det ialf.
Lilla julafton imorgon hos oss, i eftermiddag ska vi åha o handla julklappar till barnen, har väntat dels för att dom har fått in i det sista att bestämma sej o dels för att julklappskassan fylls på idag (Go barnbidrag)
Så de stora ska vara hos Johanna ett par timmar o Midas får åka med oss, överby eller torp vi får se vart vi tar oss ialf...

Nu ska jag väcka Midas, det är så tomt utan honom...

Ha en FAB dag!


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0