Inlägg 628

Igår hade vi som sagt lille julafton hos oss vilket var supermysigt, mormor o erling kom på eftermiddagen med o stannade några timmar o såklart hade dom med sej en hög med klappar, tom jag o M fick en julgrupp =) Tack mormor! Men ja, det vart en rejäl hög till pojkarna så dom är nöjda tror jag, det verkade så igår ialf!

Mamma skulle kommit igår men hon kom inte in i sin bil, låset var helt igenfruset o låsolja hjälpte inte heller men en granne skulle ialf hjälpa henne idag när han hade tid med nån blåslampa eller va det var men ja, hon kommer på julafton hit men hon vart lite lessen för att hon inte hann träffa pojkarna men jullovet har ju precis börjat så tid finns det!

Ja, den 26e blir det nog att vi är några som planerar att gå ut och partajja bla M, jag, min lillasyster o Niklas vad jag vet ÄN så länge det ser jag fram emot MASSOR! S¨det får bli en tripp till Gina innan, jag m¨ste ha nya leggings o en tisha ialf, NÅT litet nytt är jag i behov av, tycker jag ;-) Nu ska jag beställa Ms julklapp!

Hela dagen idag kommer vi spedera hos Ms farmor o farfar dom har dopp i gryten (UÄCK) men det finns alltid en massa god julmat också så vi som INTE äter det kommer nog inte gå hungriga ;-)

Nu, vörtbrödsfrukost!

Jag ska lägga in lite kort från igår när batteriet i kameran har laddats klart..

Piz out

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0