Inlägg 628

Sitter inne hos frau o passar kids, hon skulle iväg en krtis så istället för att jag sitter inne i soffan os mj med Midas o hon ska behöva kasta in ungar i bilen för en resa på 15 minuter så kom jag in, såklart :-) det är det minsta jag kan göra. I gengäld skulle hon handla med jäst, margarin o mjölk till mej så jag kan baka sirapsrutor ikväll till familjen! Hittat lite recept så i början av veckan blir det bakning. Jag ska jobba ett par timmar ikväll med men det blir när barnen somnat så det blir lugn o ro, och frugan ska hjälpa mej att slå in julklappar, jg hjälpte ju henne häromdagen., Underbart med relationer där man ger o får utan massa gnäll :-)

Nepp nu ryker snart Elias o Midas ihop, fredsmäklare Needed!

Söt som söcker!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0