Inlägg 636

Jag har en Invite till Voddler att lotta ut här på bloggen.

Så den FÖRSTA som lämnar mig en kommentar med namn och korrekt e-mailadress
får en invite till Voddler.

En enkel förklaring till vad Voddler är, så fungerar det som Spotify fast med filmer.
Det betyder alltså att har du Voddler kan du bara söka på en film och se den, när som helst. Precis som man kan lyssna på vilken musik man vill på Spotify.


Så, vad kan jag mer säga än FÖRST TILL KVARN!

GRATTIS till Lisa jag har skickat en invite till dig!



Tyck Till.
Postat av: Lisa

Hej! Följer din blogg sen ett tag tillbaka och skulle inte tacka nej till en voddler inbjudan ;-)

2009-12-21 @ 19:28:25
Postat av: Lisa

Tack snälla fina!! Vad glad jag blev nu :D

2009-12-21 @ 19:58:17
Postat av: novalie

Hhuhuhu gråter för att jag gick igenom alla bloggar så sent snyft

2009-12-21 @ 21:32:29
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Madde: Attans!! :-(



Lisa; Tja du vann fair and square ;-)

2009-12-21 @ 21:54:39

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0