Inlägg 638

Tjooho hur har ni det ??
Här har vi det himla bra jag o Midas stensov till kvart över nio vilket var kanoners!
M är påväg ut igenom dörren nu han ska åka o handla julklappar wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieh!

Ska pussa honom hejdå, brb

Ja, vart var vi ? Jofan, mamma kommer nog sen då ska vi först lämna pojkarna hos deras pappa i eftermiddag o sen åker vi till Överby, mamma hade några klappar kvar att köpa, jag ska handla julmaten men det blir ju mindre mat att fixa i år eftersom det bara är jag, mamma, brorsan, M och Midas hemma. Ganska skönt att veta så slipper man stå hela dagen imorgon med sånt.

Nepp nu ska jag o Midas äta en macka sen ska vi ner o fortsätta i tvättstugan.

Må frid vare med er!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0