Inlägg 640

Ja, jag är uppe mitt i natten, sitter med en massa jobb ialf som måste fixas med så ja, här har ni mej. Trött som en anka är jag med (Inte anna anka, bara en anka...) men jag sov ialf en timme förut.
Jaha vi var aldrig o lämnade pojkarna, när mamma var påväg hit kom det underkylt regn så vägarna blev till isgator o man riskerar ju inte livet direkt o det är ju en bit att köra, sådet gick bra att dom kom imorgon tidigt förmiddag istället så ja, det får bli så (hoppas bara det inte blir snöstorm inatt typ...)

Jag o mamma lämnade alla killarna hemma för att ta oss in till stan, jag var tvungen att handla mat till julbordet o låsa upp min dosa som Midas hade spärrat, jag har vart så redig att lägga undan den o ha stenkoll men häromdagen satt jag på banksidan med dosan vid mej så ringde telefob o han var snabb som en ÖRN naturligtvis o ja, på den vägen är det men nu är den friskförklarad ialf!
Sen skulle vi in på gallionen jag o moder min och skulle gå ner för trappan, jag säger till mamma gå försiktigt för trappan var full i snö och vatten o de stackars smala halkskydden gjorde inte mycket väsen av sej men sen, tre trappsteg kvar så halkar jag till och tro på fan att jag slår i b¨de baken och fick själva trappkanten RAKT in i svanken där jag haft mest ont i alla år... Van som jag är vid den smärta så grinade jag bara illa men det gjorde FUCKED ont men jag gick i lite affärer med mamma, hon köpte en SKITFIN vinterjacka till Midas på Lindex med en pälsmössa till o vantar så jäkla fint allting var! Jag köpte fina knästrumpor att  ha under mina stövlar på REA för 29 spänn o sen köpte jag en bok till M på Åhlens, ja han ska ju få en mp3 (det är lungt att jag skriver det här fast han läser han vet redan om det) men jag ville att han skulle ha nåt att öppna imorgon för spelaren har ju fan inte kommit än TROTS lovord på hemisan om man beställde inom en viss tid skulle den hinna fram vilket jag gjorde men nepp, ingen spelare här inte... Mamma handlade lite smått hon med men inget märkvärdigt.
M var ju iväg tidigare idag o köpte lite klappar bla en spikmatta till moi, den ligger jag på nu, jag ville sparar den tills imorgon men nu efter jag ramlade så har jag grymt ont o den har gjort susen, TACK min griseknoegoe sambo för den!

Nu ska jag jobba vidare o läsa lite bloggar inemellan.

Puss o ja, hinner jag inte med er imorgon så GOD JUL!!!


det bästa jag har i sängkammaren just nu... hihi

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0