Inlägg 641

Åjew är julen slut nu, eller blir det när de sista kalla köttbullarna och den sista biten skinka är uppäten och säcken med alla kartonger o ihopskrynklat julpapper har kastats ?
Jaja, det får ni avgöra på egen hand. Hos oss är det tyst o stillsamt o det menar jag bokstavligt talat Midas o mamma har åkt hem till mamma, hon ville bege sig innan den värsta stormen kom o se på fan det gjorde den SHIT vilket väder, jag vet inte hur ni har det men hos oss här uppe på berget i Uddevalla blåser det nästintill storm ialf, jag hör hur det viner utanför fönstret i sovrummet där jag i skrivande stund ligger på min spikmatta under täcket o ska snart se på en film på datorn. M har somnat på soffan, han var trött.. Han drack väl många öl igår o inatt var han uppe o ruskade ömt om mig o berättade just detta, att han druckit lite många öl, inte många så att han var packad men nej, han köpte en flak för att vi ska ha imorgon (vi ska ju UT imorgon) och på söndag när han ska iväg o spela poker, men men jag dricker inte alls mycket så mig gör det inget o han får skylla sig själv ;-)

Har städat uppe, plockat undan o bäddat alla sängar o plockat undan nere så slipper det göras imorgon. Tvättat håret o rakat stubbiga ben o scrubbat mej med kaffesump har jag gjort så jag är len som en peach nu!
Blir en BUS spray innan sängen sen så jag är fresch imorgon.
Men jag fick ju julklappar med, ja en spimatta då, gardiner o ny skitsnygg vaxduk till köket, en hänglykta till köket (Jag ÄLSKAR såna) en klocka med en rottis på av min storebror, en bok, örhängen, fina knästrumpor att ha under stövlarna ni vet, nytt skärp, svart i siden med en ros, jag o M fick en ångtvätt ihop, trisslotter o en chokladask. Så ja, jag är nöjd, julen handlar ju mest om barnen. Midas fick superfina kläder, o leksaker o pengar till hans konto. Pojkarna fick lite klappar dom med av Ms släkt så dom har att öppna när dom kommer hem, men JÄVLAR vad jag saknade dom igårkväll, det var nästan så jag kröp ihop i fosterställning o grät så mycket jag saknade dom. Mina stora fina älskade grynungar... Det är det värsta med att man ska ha barn på varsitt håll, vartannat år firar de jul hos sin pappa. Men men dom hade det nog supermysigt där med skicka o klappar o hela baletten så det är inte det jag är bekymrad för utan bara mitt ego mamma hjärta som längtar.

( Jo jag ville bara säga att min parfym är heligt lovad av sambon men den kommer i januari, dom delade ut 200 kr checkar på Åhlens på hans jobb men chefen missade M så det får bli när han kommer tillbaka o jobbar , så han har minsann tänkt på mig, kollat upp vad den kostade o allting o så tar vi checken o resterande pengar betalar han, gudars så smart o prisvärt!)

Jahopp, n ska jag kika lite bloggar sen se en film, hoppas ni mår superbra i snöyran!

PS Bilder kommer när jag lokaliserat sladden som verkar ha antingen BEN eller VINGAR eller kanske en Midas med små händer som hjälper den på traven att förflytta sej.


PIZ OUT

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0