Inlägg 642

Fyfabian säger jag för DATORER! Min laptop är på lagning om ni inte visste det vid detta laget och vi har ne lånedator här nu men tangenterna har börjat balla ur så bokstäverna ijkl typ funkar inte o inte vissa siffror, för det blir andra tecken istället för det som det ska bli. Men, HUR kan hon då skriva BLOGG undrar ni jo för jag snillet har kopplat in mitt trådlösa tangentbord i laptopen, vilket funkar bra än så länge ialf...

Ja, vi var ju ute i lördags o det var roligt, men förfesten var fan roligare o vi var alla i lagom form o det var bra att ha härliga människor runt sej ialf, då trivs jag!!

Som sagt, ska tömma kameran sen, när tålamod o tid finnes så kommer det lite blandat smått o gott.

Nu ska jag snart lägga Midas en stund, veckan blir lugn jag är ledig tills på FREDAG!


Puss

Tyck Till.
Postat av: finaste

Ah, du har kanske kommit åt FN-knappen (sitter mellan ctrl å alt) på laptopens tangentbord. Håll inne den knappen och tryck samtidigt på num lock :)

2009-12-28 @ 11:55:59
Postat av: Johanna

Alltså e du smart eller e du smart blir ju fan lika förundrad varje gång hahha. Och jaaa jag undrade herre hur kan ho blogga,du e såå smarrrtt. Höppas på att di dator kommer snart!!! kramen

2009-12-28 @ 18:28:37

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0