Inlägg 643

YEEAY!

Nu har jag äntligen FINALLY fått tillbaka min dator och den är fräsch som en nyponrod med nu HDD o allt, hoppas bara att den fungerar som den ska from nu så man slipper detta mer.

Mjaha men de senaste dagarna har vart väldigt passiva o vi har haft det roligt, mysigt o bara ja, vart liksom!

 

Fan, jag måste fixa mitt spotify o voddler nu så det är kirrat o klart.

 

Vad har ni för nyårsplaner? M ska nog iväg med sitt grabbgäng så jag o barnen ska fira den i all mysighet hemma, och min fina Anki kommer ner med o är med oss o efter barnen slocknat så blir det ett par kalla cider för att bubbla in det nya året.

Kort från kameran JAG VET jag har lovat i 196 år nu men får ta det när jag har tid o lust.

Tjuss


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0