Inlägg 644

Igår frös våra vattenledningar, Marreballe ringer mej vid halv elva, då visste jag inte ens att dom hade frusit men Marre min guldklimp ringer o frågar om jag vill följa med ner till hennes mami o papi o hämta vatten till välling, tandborstning etc. Men ja, men min lilla skorpa så go hon är

Men detvar då, efter vi la på jag kom på hur helt handlingsförlamad man blir utan rinnande vatten egentligen, bara det med att gå o kissa eller skölja ur diskhon eller sätta igång diskmaskinen. Man är BRA bortskämd.
Men ialf, Marre kom o vi åkte först till Spara min sambo ville ha snus så det kirrade jag, sen åkte vi o fyllde vatten 8 liter tyckte jag skulle vara bra att ha undernatten, vad jag nu skulle göra med 8 liter vatten över en natt har jag ingen aning om men anyhoozy så var det ialf vad jag hade med mej hem. Väl hemma sätter jag igång kranen o ja, där ser man kommer vattnet. Precis som Marres mami sa... Vattnet kommer säkert igång när ni väl är hemma :-P

Jaha nu då ? Min 8åring verkar ha tappat hörseln över natten för han lyssnar ju NADA på vad man säger men istället för utegångsförbud skickade jag ut honom istället, så han skulle till en kompis. För skulle han vara inne hela dagen idag och vägra lyssna och vara på DET humöret så skulle jag förmodligen bli galen så ja, för allas bästa skickar jag ut honom på snöäventyr :-P

Ikväll då fan det är tydligen NYÅRSAFTON har jag hört men den ska firas, faktiskt. M ska iväg med några killar så jag trode jag ar lämnad åt mitt öde men det blir att fira med mina tre underbara barn, en Anki o fem Xider!

Yeay!


Denna puman ska jag fira kvällen med

och mina tre stjärnor <3

M ska iväg med Niklas, dom är lite som två tummar i samma röv...


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0